Verzenden & retourneren

    Placeholder

    Verzenden & retourneren

    VERZENDKOSTEN
    Binnen Nederland
    Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen binnen Nederland gekoppeld aan het gewicht van de zending per afleveradres. We maken verschil in tot 10 KG tot 20 KG en XLarge.

    Buiten Nederland
    Voor Buiten Nederland worden andere tarieven gehanteerd.

    Opgesplitste bestelling
    Wanneer je een bestelling plaatst met voorradige en niet-voorradige producten dan zal je bestelling in meerdere keren naar je toe verzonden worden. Hierbij betaalt je maar één keer verzendkosten.

    LEVERTIJD
    We streven ernaar om de order zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Is de order voorradig hanteren we 1-2 dagen na dag van bestelling. Mocht niet voorradig zijn, zal deze direct besteld worden bij de betreffende leverancier. Hiervoor hanteren we 2-5 werkdagen. Hierbij zijn we afhankelijk van onze leveranciers.
    Voor artikelen die speciaal gemaakt worden voor jouw, kan een langere doorlooptijd gelden.
    We besteden de verzendingen uit aan derden, waardoor we ook afhankelijk zijn van hun beschikbaarheid en mogelijkheden.

    Kies jouw bezorgdatum
    Het is mogelijk om een bezorgdatum in de toekomst te kiezen. Wij zullen het pakket dan 1 werkdag vooraf aan de post afleveren voor bezorging de volgende dag. Let op! Deze bezorgdatum kunnen wij dus niet 100% garanderen! Wij zijn hierbij afhankelijk van de leveringen van DHL. In 98% van de gevallen bezorgen zij de volgende dag. Houd hiermee dus rekening indien je voor een toekomstige bezorgdatum kiest.

    Bezorging op zaterdag
    Onze vervoerder (Post NL) levert op adressen van particulieren ook op zaterdag.

    Bezorging is nog niet binnen
    roastbuddy.nl doet er alles aan om je bestelling te verwerken en het zo snel mogelijk bij je af te leveren. Je kunt inloggen in jouw account om de productstatus te bekijken of je kunt kijken bij de track & trace informatie.

    Levertijd afhankelijk van betaalmethode en voorraadstatus
    De door u bestelde artikelen worden de volgende werkdag geleverd als betaling is ontvangen.

    Bezorging op postbusnummer
    We leveren niet aan postbusnummers.

    TRACK & TRACE
    Van iedere bestelling die we extern onderbrengen kan de voortgang bekijken via een track & tracenummer. Je kunt zelf op de website van track&trace jouw bestelling volgen.

    INDIEN U NIET THUIS BENT
    Was je niet thuis toen onze bezorger bij je aan de deur stond? Dan vind je een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, je postcode en het soort pakket kun je hier een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen.

    ANDER BEZORGADRES OPGEVEN
    roastbuddy.nl maakt het mogelijk om op elk gewenst adres (m.u.v. postbusadressen) jouw bestelling af te leveren. Je vult namelijk tijdens de bestelling jouw eigen adres in en een gewenst afleveradres in. Via jouw account op roastbuddy.nl kan je gemakkelijk jouw gegevens wijzigen.

    ANNULEREN/WIJZIGEN
    Annuleren of wijzigen van bestelling
    Wil je na het plaatsen van je bestelling je order annuleren of wijzigen, dan dien je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

    Is je order reeds onderweg? Je kunt de bestelling weigeren bij aflevering door dit te vermelden aan de postbode. Dit is kosteloos. Na ontvangst van het pakket zorgen wij voor een retourbetaling binnen 30 dagen na ontvangst retourzending.

    Bestellingen komen automatisch na 30 dagen te vervallen indien deze niet betaald zijn.

    RETOURNEREN
    Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
    Voor non-food kun je contact opnemen met de klantenservice van Roast Buddy via [email protected] Je dient zelf zorg te dragen voor de kosten van de verzending naar het door ons opgegeven adres.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »